15 år snart <3

I år har jag känt dig i 15 år. Det känns faktiskt lite konstigt. När man tittar på gamla bilder på oss känns det ju ändå inte 15 år sen? Jag är verkligen mig själv med dig. Du kan alltid komma, vi bor ju grannar. Hade vi inte gjort det kanske vi aldrig hade träffats?  Du betyder mer än du tror. Alla telefonsamtal på morgonen, alla sms, alla gånger vi har träffats. Ibland hinner man inte berätta saker för någon innan det är för sent. Så jag passar på nu, att säga att jag älskar dig Johanna <3.




Kommentarer
Postat av: jojpa

ja älskar dej mee <3333

2008-08-20 @ 23:05:46

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0