9 månader ..

Hej! Var hos tandläkarn idag, slipper ha de jävla gummisnoddarna i käften i alla fall :D och de spände typ inte tandställningen heller så det var super. En sak som var mindre bra var att de hade ångrat sig från att jag skulle få ta ut tandställningen innan jul, till i maj nästa år. Gissa om det kändes surt? Men får hoppas att de ångrar sig tillbaka ;).

Imorrn börjar skolan, jag har i princip inte gjort någonting mer än att duscha. Har inte packat ner en enda grej, och har ingen aning om vilken väska jag ska ha, eller vilka kläder. Jag kommer nog på nåt bra imorrn, hihi jag och min planering :p.

Innan tandläkarn ringde Johanna och undrade om jag ville hitta på nåt ;) Så efter tandläkarn blev det raka vägen till henne.

Tränade i alla fall på kvällen med storesyrran, skönt att ha kommit igång med träningen igen. Jag får så mkt energi över om jag inte tränar, och blir rastlös och irriterad på småsaker :p.

Hoppas ni har det bra därhemma :) Och glöm inte att ni fortfarande kan vara med och tävla i "dagens blogg" längre ner :)

Kram! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0