Äntligen!

Ända sedan jag var i Falkenberg har jag längtat efter att få köpa jeansen. Jag är lite beroende av jeans, jag kan ha hur många som helst och tycker aldrig att det räcker. Men jeans passar alltid till allting, så varför inte? I alla fall inköptes jeansen denhär gången på GinaTricot. Sharon var namnet och det var modell skinny, satt alldeles perfekt <3. Kan lägga in bild senare ;).

Idag var jag i alla fall i stan med Hannah, och jag köpte faktiskt inget mer än mat på Taco bar och jeansen, men det är jag ändå nöjd med. När vi kom hem till mig var vi tvungna att kolla hur många jeans jag har, och jag upptäckte att jag var väldigt kräsen när det gällde användandet av dem. Jag hade alltid någon liten orsak för att inte använda dem.. Men det ska det bli ändring på nu :). Mina favoriter är ett bar Abercrombie&Fitch som pappa köpte till mig när han var i New York. Sen måste jag väl säga att de jag köpte idag är mina nya favoriter också. Efter rensandet av jeans m.m tog vi oss en moppetur till ehh jaa, jag vet inte vart vi var riktigt. Men vi åkte i alla fall vilse, som vi alltid gör när vi är med varandra, men vi hittade hem till slut.

Imorgon ska jag träffa Sandra som fyller år idag, grattis gumman <3. Hon ska få sin present och sådär ;).

Fick just reda på att jag skulle till tandläkarn och spänna tandställningen dagen innan skolan börjar, kan dagen innan skolan börjar bli värre än den redan är? Svar: Ja, för jag kommer ha jätteont i munnen kommande veckan. Men det syns ju inte utanpå, som tur är ;).

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0