Bröllop?

Hej! Imorrn är det ju då dagen innan skolan börjar, men jag tänker inte klaga, för det orkar jag inte med. Jag tycker att det bara blir värre om man klagar, hihi. I alla fall, ska på förmiddagen iväg och spänna tandställningen hos tandläkarn. Snart blir jag av med skiten ;D. I alla fall så får jag äta upp mig ordentligt innan jag går dit, för kmr nog troligtvis inte kunna äta på resten av dan sen ;/. Men jag deppar inte för det :).

För direkt när jag kommer hem drar jag och shoppar med Sandra till nåt ställe, ska leta efter en klänning. Jag har blivit bjuden på bröllop, och jag insåg att den enda fina klänningen jag har är vit, och det är ju brudens färg :). Så jag ska leta efter någon annan, fotar och lägger upp om jag hittar nån fin :).

Vad är era planer för imorrn? Har ni börjat skolan kanske?

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0