Dagens blogg vinnare!

Är ingen mindre än www.emmalisa.blogg.se ! :D De hon vann på var:

"Så roligt att höra! Givetvis vill jag också vara med. Tanken med min blogg var och är att mina vänner och familj ska kunna hålla sig uppdaterade om vad som försigår i mitt liv. Dock verkar det som att så många andra tycks gilla att läsa min blogg. Jag borde bli dagens blogg för att jag är ingen copycat, uppdaterar flera ggr dagligen, dessutom har jag jordens sötaste hund om förgyller min blogg ;) Av din blogg att dömma (den ser den riktigt bra ut) så har du nog en hel del läsare. Det vore kul om du ville gör min blogg till dagens blogg, så att jag fick ta del av dina läsare också!"

Stort grattis till dig :D Vill ni att jag har en till Dagens blogg-tävling? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det är jätteskönt :)

ja mera tävlingar haha så kan ajg också vinna :D haha skoja nej men det är kul :D

2008-08-20 @ 22:04:21
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Tack så mkt Sophie :D Ha en toppendag!!

2008-08-21 @ 08:54:23
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0