Godnatt :)<3

Tro det eller ej men jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu! Jag ska läsa Hänt Extra tror jag :p. Har fönat håret nu också så det ska vara hyfsat imorrn så att jag slipper platta. Jag ska börja tycka om mina lockar, men för att få de fina krävs det en del  jobb. Men jag ska försöka föna, använda mousse och imorrn ska jag köpa en saltvattenspray för det tycker jag det blir så himla fint av. Men hoppas ni sover gott i natt, det lär jag göra efter stadsvandringen i alla fall..

Godnatt :)<3

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Göttans!

Naej jag tar de bara lilla lugna.

Vad händer i helgen? :)

2008-08-22 @ 14:24:27
URL: http://ventux.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0