Godnatt <3

Skola imorn, vill inte komma dit och se sjukt trött ut som första intryck på alla. Så jag tror jag ska sova nu, eller i alla fall lägga mig i sängen och läsa en tidning (om jag hittar nån).. Imorrn lär jag springa runt i panik hela morgonen, men har i alla fall ställt in en bra låt som alarmsignal, så jag ska väckas trevligt i alla fall xD. Bloggar om jag hinner...

Puss & Godnatt

Saknar Annie redan, smset jag läste imorse fick mig verkligen att tänka efter. Jag vill inte vara utan dig, och det visste jag redan innan. Men det du skrev värmde, och jag bara måste träffa dig snart igen <3. Kommer ihåg dig exakt just nu, men med tiden bleknar nog minnena. Men jag glömmer aldrig dig, och vi träffas nästa år, det är jag säker på <333.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jag tror att det har löst sig med flickan, trots allt. Vi har beslutat oss för att lägga alla bekymmer bakom oss, och verkligen försöka att ta tag i detta, en gång för alla! :)



Hur är de annars med dig

en onsdag som denna då? :)



Mvh

2008-08-20 @ 17:51:09
URL: http://ventux.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0