Gratisbilder

Hej! Mina planer inför imorrn är:

Skicka in en talong om gratis bilder, från Allers (mormors tidning, hihi :p). Man framkallar 50 bilder gratis till ett porto av 40kr,  tycker jag låter bra :) Gäller bara att ha femtio bra bilder att skicka in oxå.

Plugga fysik & So - Jag har insett att jag inte kommer ha så mkt tid till det i veckan, för att jag nu är sjuk och sen börjar dansen på onsdagen, stepp på torsdagen, sen måste jag hitta en klänning också för vi ska på bröllop (!) panik redan!

Vila & dricka mkt vatten så jag blir frisk snabbare, dock inte honungsvatten som Sandra föreslår, haha xD.

Annars blir det väl mest att ta det lungt, jag slipper i alla fall följa med familjen till Skansen och glo på djur. Djurparker har aldrig vart min grej riktigt, tycker djur är rätt tråkiga haha  :)

Men nu ska jag nog snart sova, har hört att man blir friskare om man sover mer också :). Får hoppas att jag inte vaknar med samma äckliga halsont som jag känner just nu. Men antagligen så blir det väl värre :/.

Puss & Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: moa

Åh, jobbigt att vara sjuk :/ krya på dig.

2008-08-30 @ 23:52:46
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: HELENAAS

godmorgon!

2008-08-31 @ 11:03:11
URL: http://helenaas.se
Postat av: Tobias

svar: så ska de låta :D

2008-08-31 @ 11:08:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0