Hemma igen efter träningen :)

Hej! Idag var det upp ganska tidigt för att stadsvandra med klassen. Efter det drog jag, Tessan & Sandra till Taco Bar. Sen blev det shopping i lite affärer. Jag hittade dock ingen klänning till bröllopet, men däremot en cardigan från GinaTricot. Jag hade lite av en 'bad day'. Ni vet när ingenting sitter bra och man inte känner sig sådär vidare snygg? Men Sandra tvingade mig att prova lite grejer så tillslut blev jag på bra humör ändå, hihi :p. Juste, havrebollar inköptes också ;D.

Efter shoppingen drog jag till Johanna, som akut behövde köpa ett par skor. Så vi drog ner till Huddinge C och handlade på rean på Wedins. Den rean kan jag verkligen föredra! Jag hittade ett par supersköna pumps, med inte alltför hög klack som jag ska köpa imorrn. Det var halva priset på mängder av reavaror, alltså halva reapriset :D.

Nu har jag precis ätit lite pannkakor efter träningen. Ska precis duscha och sen kolla på Ghost Wisperer vid nio, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha, shoppa på nu då när det är billigt ;)

2008-08-21 @ 20:54:55
URL: http://markus92.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0