Hemma igen ;)

Hej! Nu är jag hemma igen efter en vecka i Falkenberg. Nästan regn varje dag, förutom sisa då vi drog iväg till Fun Land och åkte allt möjligt. Jag brukar inte våga åka så mycket, men när jag väl vågade mig upp i "flygande mattan" gick den såklart sönder! Vi satt fast under de där spärrarna som gör så att man inte ska ramla ut. Jag pressade mig upp genom dendär, tillsammans med alla andra som försökte komma ut. Sen (dumma som vi var) skulle jag och Louise upp i dendär igen. Jag vet att det kanske inte var det smartaste, HAHA, men vi tänkte att det kanske inte hände nåt eftersom den var igång igen.

Väl uppe efter att ha åkt i dendär alldeles för länge, åt båda håll, typ spårade den ur! Min enda tanke var att det inte var sant. Jag bah "VI KOMMER DÖÖ!!", så killen framför vände sig om typ tjugo gånger och vred sig av skratt för att jag var så jävla rädd. Men sen när den stannade, efter att ha hoppat/spårat ur sådär varje varv tänkte jag och Louise att det fick räcka med dendär. Måste tilläggas att jag åkte Berg&dalbanan (som snurrade runtrunt och åkte baklänges ner i backarna) flera gånger, vikingagungan missbrukade vi nästan, och sen var det nästan inget folk där heller så vi åkte hur mkt som helst. Vattenlandet hörde ihop med själva parken, och precis när jag och Erik ska åka någon sorts tävlingsrutschkana ner (såklart den snabbaste), träffas jag av en jävla vattenstråle och flyger baklänges ner för hela grejen. Det enda jag hörde var ett skrik från Erik att jag åkte på honom, HAHA, de andra kollade på och undrade vad jag gjorde...

Nog pratat om Fun Land, vi hann med mycket andra grejer också. Huset vi hade hyrt hade jag spanat in på Blocket (a), och det var hus med jacuzzi (som vi hade skumkrig i), en stor inomhuspool som var tillräckligt varm, väldigt stor tv, och jaa, hade det man behövde helt enkelt. Men en dag tillbringades i alla fall på stranden, innan det började regna. Sen åkte vi till GeKås också, och det var en händelse i sig kan man säga. När jag kom in där drabbades jag av panik, jag fick nästan ingen luft! Det var så fullt med människor att vi fick gå och andas bakom en schampohylla x). Men sen kom vi in i shoppingtakten och jag och Linnea kom på att om man bara höll upp farten väjde de flesta, så vi körde powerwalk där inne så bra det gick. Men mycket fynd gjordes i alla fall! Kan lägga upp bilder senare..

Under kvällen drog jag över till Johanna, försökte se en film som var rätt dålig så vi hittade på lite annat istället. Imorgon ska jag dra iväg och shoppa med Hannah, ska köpa ett par supersnygga jeans (fast jag egentligen kanske inte behöver fler) ;D.

Dethär blev ett himla långt inlägg, men måste bara säga att vi var och såg på teater också. Ni vet, bröllop&jäkelskap? Samma skådisar fast den hette solsting&snesprång, gud vad jag garvar åt Dag-Otto, han har verkligen min humor, hihi ;)

Puss

Bild från webbkameran på datorn när jag hade lite tråkigt i bilen;


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med ;)

2008-08-10 @ 00:29:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: melinda

det där lät som en rolig tripp! hehe men vad läskigt med flygande mattan! :O jag hade skitit på mig haha

2008-08-10 @ 17:27:27
URL: http://melindalin.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0