H&M & La Redoute

Ja, när jag ändå är sjuk och inte har något bättre för mig än att sitta och käka Noblesse så kollade jag igenom h&m-katalogen ;). Jag tycker det är rätt mysigt o sitta och bläddra och se vad man vill beställa. Ska snart hugga in på La Redoute också, men där är kläderna rätt dyra, men man kan ju hitta något snyggt nån gång ibland.

Idag ska jag väl försöka hinna med lite plugg också, om jag orkar. Fysik, SO och nånting mer som jag inte kan komma på just nu är vad vi har tills på onsdag.

Igår såg man inte golvet i mitt rum ens, så mycket kläder hade jag slängt ut. Min enda anledning är väl att det var skofoto så man måste hitta nåt att ha på sig (a). Men det fixade jag faktiskt till igårkväll, och på morgonen när jag vaknade blev mamma glad att man såg golvet igen ;D.

Vad tycker ni om såna här kataloger? Brukar ni beställa? :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0