Lunch med Annie <3

Hej! Idag mötte jag upp Annie inne i stan, en danskompis som flyttade till USA men som nu är här i Sverige ett tag över sommarn. Jättekul att träffa henne igen, men hemskt att säga hejdå. Vi kommer ju liksom inte träffas på ett år.. Menmen, så är det..

Vi käkade i alla fall lunch på Taco Bar, och kollade runt lite i affärer. Köpte ingenting, men känner inte att jag behöver något just nu, vad jag kan komma på i alla fall :). Nu har jag snackat med Annie precis, ska försöka fixa Skype tror jag så vi kan snacka även när hon är i USA. Här är i alla fall en bild på oss:


Kommer sakna dig <3



När jag kom hem från stan käkade jag snabbt en macka för att sen dra iväg till F&S på träning med storesyrran ;D Tyckte lite synd om en gubbe som ramlade :/ Men som tur var så gjorde han sig inte illa :). När jag kom hem käkade jag middag och sen kladdkaka som mamma hade bakat, MUMS :D

Kommentarer
Postat av: Natalia

haha , ja det får jag allt göra du:)

2008-08-17 @ 22:11:20
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Markus

Suck.. Det gör jag med.. Men det kommer väl ta sin tid.. Har gråtit i mer än 1 timme snart :(



Men men.. Jo, jag brukar läsa :)

2008-08-17 @ 22:30:06
URL: http://markus92.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0