Piggare än förut..

Förra veckan när det var dagen efter helgen var jag sjukt seg. Jag somnade hur lätt som helst och sådär.. Men idag är jag faktiskt ganska pigg. Jag har bestämt mig för att hålla det positiva uppe och det tänker jag göra också. Efter skolan drog jag direkt iväg och hämtade barnen, satt barnvakt i några timmar och tjänade in drygt 200 ;D. Ett samtal med Sandra piggade upp lite när jag hade lite tråkigt, hihi :).

Imorrn drar jag med Hannah in till stan efter skolan, ska leta efter en Sverigetröja. Måste ha till skolfotot, vi har tema Sverige... Jippie när vi typ sög i OS, men hellre tema än inget tema ;). Känns kanske lite onödigt att köpa bara för fotots skull, men jag har funderat på att köpa en innan så det blir nog bra.

Efter tröjinköpet ska jag & Hannah träna. Spinning blir det denhär gången, ska bli kul för jag har aldrig provat det förut.

Imorrn tror jag att jag ska ta moppe till skolan, är inget bra alls på att passa busstiderna. Enda nackdelen är att håret blir asplatt när man har haft hjälm på sig, men jag klarar nog av det, hihi :p.


Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0