Skitseg!

Hej! Jag blir bara segare och segare ju längre kvällen går. Men ska försöka att hålla mig pigg och vara positiv ändå ;). Imorrn ska vi stadsvandra :/ Men efteråt ska jag och Sandra i alla fall shoppa har vi bestämt ;D. Ska försöka hitta nåt snyggt till bröllopet.

Min morgon som jag skrev om tidigare blev ungefär som så jag skrev, jag sprang runt och letade kläder, samtidigt som jag hade högtalartelefon med Johanna som stod och sminkade sig.. Menmen, det gjorde mig i alla fall lite piggare att snacka med nån än att bara sega ;D.

Imorrn vet jag faktiskt inte hur jag ska orka upp. Får väl ställa klockan jättetidigt så jag kan snooza massor av gånger? Eller kanske gå upp i sista sekund och kuta till bussen? Nej, jag har ju lovat mig själv att jag ska försöka vara i bättre tid. Hihi, får väl se hur det går med de ;) Jag är en såndär som brukar vara i sista sekund..

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0