Svar på frågestund del 1

Vem e du?
En 15-årig tjej som dansar på Kühlers inne i stan och umgås mycket med mina vänner ;).

Hur gör man egna teman(till bloggen då)??

Man gör en design, till exempel på Photoshop eller Photoimpression, laddar upp den som en bild i sin blogg och sen högerklickar man och tar koden som står för bilden :).

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Du får välja tre saker. :)
Tändstickor, en kniv, telefon (så jag kan ringa nån som kan hämta mig)

Läste ditt inlägg "Curlycurly?" och själv har jag jätte lockigt hår, och jag undrar (om du nu också har lockigt dvs) vad du tycker är finast? Lockigt eller rakt hår? :)
Det beror på, jag tycker att jag passar bäst i platt hår. Men som man ser har de flesta kommenterat tvärtom så jag vet inte riktigt. Vissa dagar är lockarna fina, och då gillar jag de, andra inte :).

Hur lång är du?

1.71

Vilken plattång använder du?
En röd OBH Nordica som ser ut såhär:


Den har keramiska plattor som inte sliter lika mycket på håret som en vanlig. Den värms upp lagom fort och plattningen håller väldigt länge ;)

Vad är din stora passion?

Dansen

Japp, undrar vad du tycker är viktigt i en blogg?
Intressant läsning, om det ska vara bilder så fina bilder, gärna att det ska handla om en person med ett intressant liv. Det behöver inte vara en känd person, utan det ska vara någon som skriver om något jag är intresserad av helt enkelt.

Hej! hur gammal är du? och hur hittade du in till min blogg?
Jag är 15 år. Jag hittade till din blogg på förstasidan över de som nyss hade uppdaterat.

Om du fick skriva en bok - vilken typ av bok, och varför?
Bra fråga! Jag har väldigt dålig fantasi, så det skulle nog bli en bok om det vanligaste. Typ en tjej som går i skolan o blablabla... Men om jag skulle skrivit den när jag blivit äldre skulle det nog vara en självbiografi.

Hur länge har du bloggat? Vad vill du bli?
Jag hade en annan blogg innan. Så jag har bloggat i ungefär ett år tror jag.
Vad jag vill bli när jag blir stor? Flygvärdinna verkar väldigt kul faktiskt, men bara för ett tag. Skulle också vilja prova på servitris och aerobicsledare ;)

Fortsätt att ställa frågor till del 2.
Vad tyckte ni om svaren?

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jaha okej :)

.. haha förresten så har vi likdana plattångar ;)

2008-08-13 @ 15:05:25
URL: http://michaelastenholm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul :)

1. Har du någon pojkvän?

2. Vilken linje vill du gå i gymnasiet?

:D

2008-08-13 @ 17:24:07
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: an

hej, jag igen xD vilka bilder vare nu du hade tagit med din kamera? :)

2008-08-13 @ 20:43:35
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0