Svar på frågestund del2

Hur länge tänker du blogga?
Så länge jag tycker det är kul ;).

Hur många besökare har du per dag?
Inte så många faktiskt, idag 145. Det är faktiskt rekord, hihi! Men det varierar faktiskt mellan 10-145 från dag till dag. Det är nu på senaste tiden min blogg har börjat bli populär, och det känns väldigt kul :).

Hur gjorde du för att folk skulle hitta till din blogg? Har du några tips?
Oj, det låter som att jag har massor av folk som hittar hit x), men jag har kommenterat andras bloggar. Det är ju så man syns liksom, så mitt tips är att kommentera! Men inte typ 'hej, ha en bra dag'. Utan skriv istället någon kommentar om inlägget, och sedan om det är något du vill ha sagt.

Om du vore ett djur, vilket skulle du då vara? Vad är ditt drömyrke?
Jag skulle nog vara en leopard, för då är man snabb så kan man springa ifrån sina fiender! Mitt drömyrke är att bli en riktigt känd dansare.

Hur många bloggar läser du om dagen?
Nu får jag tänka efter.. sex stycken som jag läser dagligen. Sen hamnar man ju självklart in på de bloggar som kommenterar eller som man själv kommenterar. Men sex stycken jag återkommer till.

Varför började du blogga?
Jag tyckte det verkade som en kul grej :).

Skulle du välja att aldrig bli älskad eller att inte ha kvar dina närmaste?
Dendär frågan kan jag faktiskt inte svara på! För om jag skulle ha kvar mina närmaste, men ändå inte bli älskad av dem, då skulle det ju inte vara kul alls.  Men att mista alla mina närmaste skulle jag inte klara av.

Vad med dig själv är du mest nöjd med?
Att jag älskar att träna!

Om din blogg skulle kunna bli lika stor som t.ex. blondinbellas, skulle du vilja det då?
Ja, till viss del. Men inte så att det går till överdrift, så att folk hoppar på mig eller något sådant. Jag vill kunna leva en vanlig vardag även om jag har en blogg.

vad tycker du om ?  blondinbella, kenza, stina lee och kissie?
Blondinbella - imponerad över hur stor hennes blogg verkligen är. Från början gillade jag inte bloggen men nu läser jag den dagligen och tycker att hon skriver riktigt bra.

Kenza - det är inget speciellt jag har fastnat för i hennes blogg egentligen. Visst kan hon ha roliga inlägg ibland, men det är inte så jättespännande läsning. Men hon har fina kläder så alltid kul att kolla hennes outfits.

Stina Lee - har jag aldrig fått något riktigt grepp om. Det är ingen blogg jag besöker dagligen eller har tittat in särskilt mycket på så jag kan faktiskt inte uttala mig om henne.

Kissie - besöker jag inte alls ofta. Den bloggen är inget för mig.

Hur ser dina dagar ut?
Inte särskilt glamourösa. Jag går i åttan i skolan så jag går upp, fixar i ordning mig, går dit, kommer hem, umgås med mina vänner och tränar ganska ofta också. Tre danspass i veckan och sen gillar jag F&S också. Så det är väl ungefär så min dag ser ut :).

Vad anser du vara meningen med livet?
Jag anser att meningen med livet är att man ska leva bra, hjälpa andra och vara sig själv. Det kommer man långt på.

Hur många besökare har du per dag? Vilka är dina favoritbloggar? Vilket är ditt bästa köp?
Besöksfrågan svarade jag på där uppe. Mina favoritbloggar är:

Melinda - melindalin.blogg.se , hon har precis fått en son, igår! Stort grattis! Jag gillar hennes blogg för att hon skriver bra , och ofta har väldigt intressanta inlägg.

Grymt rolig person - grymtroligperson.blogg.se , jag tycker han skriver bra. Och sen tycker jag det är coolt med killar som bloggar (a).

Blondinbella - blondinbella.se , hennes blogg läser jag ofta. Dels för att det är kul att se vad hon skriver om, men också för att det skrivs ganska mkt om henne just nu och då är det kul att hänga med.

Amanda Berg - amandaberg.bubbleroom.se , hennes blogg är grym, och det är hon också!

Det är väl mina favoriter :). Och mitt bästa köp, är nog mina nya jeans från GinaTricot, jag älskar dem! :D

Har du någon pojkvän? Vilken linje vill du gå i gymnasiet?
Nej, det har jag inte. Och gymnasiet har jag inte den blekaste aning om! ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag måste fråga om du är bra på att göra designer?

I så fall har du lust att göra min ?



Ha en trevlig kväll<3



http://panny97.blogg.se

2008-08-13 @ 21:19:10
URL: http://panny97.blogg.se/
Postat av: Tobias

thanks for reading my blog ;)

2008-08-13 @ 21:30:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut jag följer det :)



Tack så otrligt min vän!

Därför jag gjorde bloggen,för att visa att man kan klara sig trots allt. Hoppas du berättar vidare om min blog så budskapet når folk



önskar dig det bästa

kram

2008-08-13 @ 21:48:11
URL: http://donas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en väldigt underhållande findesignd blogg!

läst den någon gång förrut, undra om jag inte hade kommenterat me hehe.kommer ej ihåg



Kom ihåg. Man klarar allt! ALLT

2008-08-13 @ 22:24:22
URL: http://donas.blogg.se/
Postat av: rickard

Tack för alla tipsen, du verkar ha en trevlig blogg. Haha, bara för att du sa att man inte ska göra så, så måste jag göra det. HA EN BRA DAG:)

2008-08-13 @ 23:05:45
URL: http://komodose.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0