Tack Sandra <3

Hej! Idag hade jag ställt klockan på halv nio, men jag snoozade lite många gånger och väcktes av att Sandra ringde kvart över tio, hihi tack <3. Annars hade jag väl sovit bort hela dan...

Planerna ändrades i alla fall, eftersom att jag ska in till tandläkarn mitt på dan är det inte så jättestor idé att åka iväg och shoppa. Så vi ska ta det på torsdag istället hade vi tänkt ;D. Då ska vi ändå typ stadsvandra så då tänkte vi stanna där :). Lillasyrran var snäll och erbjöd sig att följa med till tandläkarn (för att jag har noll lokalsinne), och verkligen inte hittar nånstans. Fast jag har vart där flera gånger. Och eftersom jag ska ta moppen kan jag ju inte stanna och tänka efter heller... HAHA xD. Ska lämna en blomma oxå me henne så de blir nog bra ;).

Nu ska jag prova ett spel jag alltid körde när jag var liten - Rummel & Rabalder! Hihi :) Lillsyrran hade tydligen fått det att funka igen, och då måste jag ju bara testa...

Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: suss

Ja eller hur=)

2008-08-19 @ 14:06:21
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Naej man gör väl inte så mycket just nu. Rätt tuffa tider, eftersom man nu brutit upp med den som låg en närmast hjärtat, så har man väl mått bättre. Men jag antar att livet går vidare ändå, det är tydligen såhär det fungerar.



Vad har du för dig idag då? :)



Mvh

2008-08-19 @ 18:08:18
URL: http://ventux.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0