Tennis!

Efter att ha slötittat på tennis, Sverige mot Frankrike, i typ en timme utan att ha någon som helst koll på poängräkning eller när man vinner så undrar jag när matchen egentligen ska ta slut? Den har hållt på i över tre timmar, jag undrar liksom hur länge orkar man spela? Det är i alla fall semifinal och går Sverige vidare kommer vi alltså då till final ;D. De var väl en liten snabb update om tennisen i alla fall (a). Jag har TV:n på här bakom så meddelar när jag vet om vi vinner eller inte, orkar inte följa matchen längre, hihi :).


Han är iaf med och spelar, den bästa av svenskarna enligt mig i alla fall ;D

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0