The Voice - Bilder!

Hej! Igår var jag då på The Voice. Började med att Johanna och Lina kom hit för att sen möta upp resten nere i Huddinge C och ta tåget in till centralen. Väl där skulle vi äta på Taco Bar, men det var för fullt så jag, Tessan och Tommy drog till donken och käkade :). Sen var ju själva konserten eller vad man ska säga, den var bra :). Men vi höll inte ihop alla femton när vi var där, så det var jag, Tessan, Sandra, Linnea & Tommy som stod och trängdes mitt i gröten, haha! Sen tog vi tåget hem, och sprang till bussen så vi precis hann med den :). Det var väl kvällens sammanfattning, och här är några bilder :).


Jag & Johanna, innan :)


Vääldigt mycket folk..


Petter ;)


Söta, Nea & Tessan :)


Jag & Nea :)


Allihopa, utom jag ;)


Han sjöng fiint :)

Där hade ni lite bilder :) Kommentera gärna <3


Kommentarer
Postat av: Markus

Verkade som om du hade kul :)



Men hur gick det med städningen? Haha :)

2008-08-17 @ 12:43:16
URL: http://markus92.blogg.se/
Postat av: martina

aha så du stannade på the voice :P, jag var där typ 5min..

men bor du i stockholm?:)

2008-08-17 @ 19:26:56
URL: http://martinu.blogg.se/
Postat av: Mona

Trevligt, trevligt

2008-08-17 @ 20:15:11
URL: http://monass.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0