Tila Tequila

Tjo! Nu har vi precis städat mitt akvarium, jag höll på att spy flera gånger! xD Så jävla äckligt med alla alger och allt som flyter runt i vattnet. Nästan så man tycker synd om fiskarna... Men Hannah var snäll och städade upp efter mig med en himla skurmopp så jag höll på att garva ihjäl mig, plus att hon typ fick rensa avloppet för jag har fobi för sånt där äckel. När jag skulle få vattnet att komma ner i slangen så är man typ tvungen att suga in i munnen, och då fick jag massa vatten i halsen så jag var tvungen att typ skölja munnen! Okej, inga mer detaljer nu...

Stackars Sophie, höhö inte ... /Hannah

Juste, innan städningen kollade vi på TIla Tequila, ett program på MTV om en bisexuell tjej som ska hitta en partner. Egentligen helt sjukt men rätt kul att kolla på. En agressiv tjej hoppade på en annan så det såg ut som att de skulle döda varandra, underhållning på hög nivå! ;D

Nu ska vi äta nåt gott, välförtjänt!


Tila Tequila

Haha, vilket inlägg...

Kommentarer
Postat av: Kay Tee

Finns season 2 ute i deras hemsida :)



Jaha. kungsträdgården, sthlm ?

2008-08-17 @ 11:13:36
URL: http://kayteetee.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0