Back on track

So, nu är jag tillbaks från middagen hos farmor. Lite gulligt ändå att hälsa på sina släktingar. Nu står Guitar Hero på schemat, lillsyrran sitter och kör just nu. Jag kör på Hard faktiskt och försöker klara alla låtar, det går lite sådär om man säger så...

Imorrn är det då nyårsafton. Jag har inte kommit på nåt nyårslöfte, tycker faktiskt det är ganska onödigt. Jag menar, jag gör väl det jag vill ändå. Eller asså jag kan ju komma på 1000 saker jag ska göra bättre - typ hålla ordning på rummet, gå i tid när jag ska nånstans, gå upp i tid på morgonen, inte tappa bort saker som jag gör hela tiden.. listan kan bli lång. Men tänker inte ha nåt "löfte" faktiskt. Ska ni ha något nyårslöfte?
Jag tänkte träna imorrn på förmiddagen men det fanns inga pass alls förräns på kvällen och då kan jag ju inte, så det var lite otur! Jag känner verkligen för ett friskispass faktiskt! Mamma klagar på att jag är rastlös, men jag har inte kunnat träna pga ont i halsen.. men men, vad ska man göra liksom?
Vi hörs <3







Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0