Dans!

Hej! Kom precis hem från dansen, riktigt kul idag faktiskt. Imorse vaknade jag jättepositiv och värsta glad. Sen kom jag typ lite försent till skolan (råkade ta fel buss). Sen blev det franskaprov som sket sig totalt, och då menar jag verkligen totalt. Omprov nästa? Efter det var jag tvungen att gå extra på slöjden där läraren kom fram och hade upptäckt att en fåll var fel. Då blev det till att sprätta ungefär 3 dm, tack Hannah & Mathilde för hjälpen. Den behövdes verkligen då jag suger på allt som har med slöjd att göra. Samtidigt som jag skulle sy den där fållen skulle jag sy fast knappar i manchetterna (?) och räkna ut i en prislista vad en hel dags mat kostar. Eftersom jag var på syslöjden samtidigt som vi hade hemkunskapslektion blev det minst sagt stressigt... Aja, sen var det teknik där vi snart skulle vara klara. Tekniken gick ändå bra, haha. Sen blev det snabbt hem för att äta middag på en halvtimme och sen dra till steppen. Och nu sitter jag här. Ska snart duscha och måla klart min bild tills imorrn.

Efter skolan imorrn blir det julshopping med Hannah. Det ska bli riktigt mysigt. Vi får se vart vi åker, antingen Stan eller Skärholmen. Nu ska jag nog ta och greppa penseln och försöka måla lite på bilden.

VI hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0