Feber

Hej! Idag gick jag upp trots att jag hade sovmorgon för att gå på extra slöjd eftersom jag ligger lite efter. Sedan gick jag på extra bild efter skolan då P-A (?) (bildläraren) kom fram till mig och bah "ååh är det du som har målat dendär?" jag blev ju liiite förvånad och efter ett tag kom det fram att han hade använt min bild som visningsexempel i en annan klass för någon som gjorde samma bild. Gissa om jag blev glad ;). Den var visst inte så dålig som jag trodde...

Annars hade vi kemiredovisning idag i skolan som gick sådär... jag gillar inte att redovisa sådär inför klassen ;)

Ingen dans
för mig idag, feeeber :( Ska ta det lungt ikväll så jag kanske blir frisk tills imorrn.
Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: S

man kan ladda mobilkortet med 99 kr per månad om man har telia och då får man 5000 gratis sms till alla mobiler...

2008-12-03 @ 17:42:48

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0