Egoshopping

Hej! Idag skulle det ju blivit julklappshandling men jag & Hannah hittade visst bara saker till oss själva ..hoppsan..
Imorrn blir det förmodligen julmarknad, om någon är intresserad, så kommentera!
Sen blir det även dansuppvisning, go Mathilde, Maria & Stella! (säkert nån jag har glömt, förlåt isf).

Jag ska även försöka komma ihåg att ringa o beställa klipptid. Jag ska klippa av en decimeter eller två. Jag är trött på att ha långt hår faktiskt. Även om det ibland kan vara snyggt o ha långt, plattat / långt lockigt så känner jag för en förändring. Det kan vara ganska skönt i och med att vi ska till Spanien oxå wiihoo och ha det lite kortare :). Sen växer det ju ut också om man skulle ångra sig.. Men ska kolla med frisören så får hon väl klippa en bit i taget så får jag väl säga stopp, eller nåt?

Nu måste jag kolla vem som åker ut i idol. Jag vill inte att någon ska åka ut. Det vill jag aldrig. Men jag vill se Kevin & Alice i final.

Vi hörs säkert i helgen! Juste, glömde säga att jag ska baka pepparkakor med mormor på söndag. Tradition är tradition, och jag kan hålla med om att det är riiiktigt mysigt faktiskt. Sen blir det nog träning på kvällen också.

Vi hörs mer i helgen!  <3

Kommentarer
Postat av: martina

Jaså, vad skönt att klippa håret, jag skulle också vilja det, jobbigt med långt hår asså.

Det var faktist bra att Robin B åkte ur idol, Kevin och Alice är så mycket bättre.



Ha en skön helg :)

2008-12-07 @ 00:12:09
URL: http://martinu.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0