Guitar Hero WT

Hej! Nu har jag kört guitar hero som en galning hela kvällen tillsammans med syrrorna. Aj, jag har ont i handen.. Jag får nästna skylla mig själv, fy fan vad kul det är! Jag klarar aldrig en låt som heter NO SLEEP TIL BROOKLYN, eller de skriker det hela tiden. Vad har ni haft för er ikväll?

Några fler nyheter.. mja min msn har fått nåt virus. Så fort jag loggar in kommer det upp 1000 rutor med alla mina kontakter. Jag känner mig lite duktig för har faktiskt fått igång antivirusprogrammet så det söker efter nåt virus nu, får hoppas den hittar nåt den kan bota ;).

Nu hör jag lillsyrran köra Livin' On A Prayer här bakom. Snart är det väl dags för mig med min Brooklyn, aahh hoppas jag klarar den nu asså!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0