I'm back

Japp, nu är jag tillbaka efter tretimmars danslektion. På baletten skulle vi göra Svansjön, haha. Det var ändå rätt kul men jag är inte ett fan av balett så ni kan ju tänka er hur det såg ut.. Sen på jazzen hade vi lite julavslutning med jullåtar hela lektionen och pepparkakor & skumtomtar i slutet, mysigt va? :)

Nu ska jag nog gå och sova. Måste upp tidigare än vanligt för det är Lucia i vår skola. Så istället för 8.20 måste vi vara där 8.00 tror jag, och 20 min är rätt mycket tid på morgonen! Förra året orkade jag inte gå dit, det är ju rätt långtråkigt med luciatåg. Men i år ska jag i alla fall gå dit och kolla.

Imorrn är det stepp också, sen är dansen slut för denhär terminen, då blir det mer Friskis istället, haha xD.

Nu ska jag iaf sova, godnatt :)<3


Jag & storesyrran ;)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0