Nyår


Tjena! Vad har ni för planer inför nyår då?
Själv ska jag fira nyår tillsammans med Dunés, för er som undrar. Det kanske inte säger er så mycket. Men om man säger såhär: Med denna familj har vi varit i Danmark, Skåne ggr2, Falkenberg ggr2, Madeira m.m. Så vi känner dem ganska väl om man säger så. Det ska bli väldigt nice! Ohno nu har jag smittats av min och Olivias engelska konversation på MSN. Anyway, så ska jag snart gå och lägga mig. Det är ju en dag imorrn också, eller hur det nu är man säger...

Imorrn i alla fall så ska jag och pappsi, hyfsat tidigt, dra iväg till Heron tror jag. Där ska jag köpa en plattskärm och förmodligen ett tangentbord för mina julklappspengar. Ska även kolla på ett Guitar Hero som jag har velat ha länge. Nu låter jag som en riktig tekniknörd..

Dethär inlägget tog mig säkert 45min att skriva. Känner mig lagom seg, haha! Men jag får väl skylla på att Olivia var för snabb på att svara på MSN. Vi hörs säkert imorrn så får ni höra om mina inköp!
Pussss <3

Kommentarer
Postat av: martina

Låter roligt det du ska göra på nyår :), själv ska jag vara hemma med familjen, inte så roligt. :P

2008-12-29 @ 00:36:48
URL: http://martiniskoog.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0