Julmarknad!

Hej! Idag gick jag upp i tid för att sen möta Linnéa Duné inne i stan för att gå på julmarknad. Jag vet inte hur mkt vi spenderade på chokladhjulen. Vi stod där och försökte snacka taktik om hur vi skulle satsa, men vi misslykades varje gång.. Anyway, vi åt lunch på nåt litet mysigt ställe i gamla stan för att sen fortsätta till Åhléns City. Där inhandlades julklapp till Linnéas mamma och lite smink. Sen drog vi vidare till Huddinge C som Linnéa kallade för ghettot... Där blev det lite mer inhandling av smink för att sen dra vidare till Huddinge Aula där vi såg dansuppvisningen tillsammans med Hannah, Olivia & Ebba. Efter det har jag bara vart hemma och tagit det lungt. Jag har världens träningsvärk i hela kroppen från idrottslektionen igår. Det som gör ondast är att gå i trappor och sätta sig ner på en stol, låren är typ värst. Har hört att det inte bara är jag som har träningsvärk.. skönt! ;)

Har snackat lite med Annie i USA idag. Hon vill att jag ska komma till henne & hälsa på ;D Gissa vad jag vill? :D Vi snackade om det i somras också, hur jag skulle kunna gå en dag i hennes klass och allting... åhhh vad gärna jag vill det!

Nu skrev storesyrran på Facebook att det var dags att checka tv:n. Vårt samtal igår vid typ 1 var typ:

L - Ohhh jag hittade ett gammalt avsnitt här som vi kan kolla på!
Jag - Jaa, men ska vi verkligen se hela.. Jag är rätt trött -_-
L - Jaa, klart vi ska!
Jag - Okok.. Jag ska bara blunda lite (a)
L - Nämen Sophie, jag vet hur det är. Du kommer somna direkt och sen hör jag inte dig mer ikväll..
Jag - Neeej! Självklart inte!
L - Jaja, vi får väl se hur det blir..

Ungefär fem min senare sov jag som en sten och Louise försökte (ganska många gånger) att ropa Soooophiiiie för att jag skulle vakna. Det slutade med att hon drog/slog på/i mitt ben så vaknade jag och drog mig in till sängen...

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0