Läst ut boken ;)

Hej! Nu har jag läst ut Luciaboken som ska vara klar imorrn. Sorgligt slut! Jag tyckte inte det var bra alls, man ville ju veta vem som var mördaren!

Nu ska jag kolla igenom fysiken, usch det är typ svåraste ämnet! Men ska inte klaga för imorrn har vi iiiingen slöjd! :D Snacka lyckan.. Slöjden och bilden är typ värsta lektionerna på hela veckan så det är ju minst sagt skönt. Då börjar vi 09.50! Guud vad skönt! ;D Sen har vi idrott imorrn också, bästa lektionen på veckan! Med andra ord är det inte så jobbig dag imorrn..

Nog snackat om skolan. Ikväll är det inget speciellt på tv. Jag tror faktiskt jag ska ta och städa mitt rum. Jag är inte så bra på att hålla ordning. Men jag har inte kommit på än vad man ska göra med alla kläder som är halvsmutsiga? Aja, nu ska jag städa! x)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0