Lördag

Idag var det tänkt att jag skulle upp i hyfsad tid och handla julklappar. Jag vaknar halv tolv i lite panik och tar mig ner till Huddinge C väldigt snabbt. Där hittade jag faktiskt julklappar trots att det var fullt med folk överallt, så nu är julklappsproblemet löst! När jag kom hem var jag duktig och satte mig och slog in alla paket. Det är väl ungefär det enda jag kan när det gäller att vara händig (om det räknas). Jag hade tänkt träna idag också men tydligen så stängde de redan halv två (?) så det blir träning imorrn istället. Det är megaintensivpass klockan fem, man behöver inte förboka. Släkten ska ju komma till oss imorrn och fira jul så jag vet inte om jag hinner, men jag ska försöka hinna för megaintensiv är så himla kul! För er som inte vet vad det är så är det ett intensivpass i 100min istället för 60min.



Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0