Natti natti

Efter att ha lagt mig i soffan och sovit i några timmar pluggade jag lite mer franska. Sen skrev jag klart hemkunskapen också. Det känns rätt skönt att jag skippade dansen idag. Jag behövde verkligen vila. Som Hannah sa för att muntra upp mig lite - om bara några veckor ligger jag där på playan och steker järnet. Så, jag får tänka på det nu när det är mycket i skolan.

Nu ska jag nog gå och sova så jag blir frisk snabbare. Vill inte vara sjuk imorrn för då missar jag franskaprov & tekniken som ska vara klar snart.

Godnatt! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0