Ojojoj

Hej! Idag startades dagen med att åka iväg till Kungens kurva med pappa för att handla lite saker. Ett trådlöst tangentbord inköptes snabbt. Desto längre tid tog det att hitta en bra & billig plattskärm till min dator. Tillslut (efter att ha varit på Elgiganten, Onoff, MediaMarkt, Expert, Siba) hittade vi en på ComputerCity där det var världens suraste försäljare. Efter ett tag orkade han i alla fall gå och hämta skärmarna (en till min lillsyrra också). Vi hade lite tur för det var de två sista! Så nu sitter jag här med värsta bigga skärmen, härligt!

Ett Guitar Hero inköptes också. Det senaste "World Tour". Dock utan trummor och mikrofon. Gitarren var det jag ville ha. Trummorna har jag testat och de var faktiskt rätt tråkiga, och mikrofon kan man ju sjunga i när man kör Singstar.

Nu tror jag inte att jag ska köpa mer saker på ett tag. Jag måste nog spara mina pengar lite.. haha. Fast min mobil blev ju snodd / tappades bort i början av december. Nu kör jag på Sandras gamla mobil. Pappa hittade nåt hemförsäkringsskydd så om jag betalar 1500 får jag en likadan mobil jag hade innan (som kostar 3300), så det är definitivt värt det. Det gäller bara att hitta kvittot som är försvunnet! Jag skulle vilja ha nåt jobb eller nåt, i en affär eller så.. dåå skulle man minsann kunna shoppa mera! Men hur är det man säger, mycket vill ha mer.. det stämmer rätt bra.

Imorrn ska jag träffa Hannah. Det ska bli skoj! Träffade henne en snabbis samma dag jag kom hem, men det är alltid trevligt o träffa henne. Det blir en Guitar Hero-dag, haha!

Vi hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0