Shoooo

Hejsan! Idag har jag tagit en låång sovmorgon och sen bakat pepparkakor med mormor. Efter ungefär 20min hade Christine gjort rätt många pepparkakor, jag hade gjort en enda, annars hade jag bara suttit och ätit degen.. Men den är ju så himla god!

Iaf så gick jag och Louise och tränade på Friskis. Träffade på Hannah som såg fett proffsig ut på rullbandet ;).
I helgen har jag inte pluggat nånting alls faktiskt. Nu öppnade jag fysikboken.. Jag fattar nada när det gäller konkava / konväxa speglar och alla vinklar med ljuset o allting :S men förhöret är inte förräns på onsdag (?) så jag hinner nog lära mig det.

Ikväll är det Sanningens ögonblick & sedan Insider. Får se om jag kollar.. Annars är det ny vecka imorrn, och
12 dagar kvar till jullovet
10 skoldagar kvar till jullovet
13 dagar kvar till Spanien.
SHIT två veckor! :O
16 dagar kvar till Julfton
23 dagar kvar till Nyårsafton
(om någon undrade..)

Ja, det var väl alla sorters nedräkningar jag kunde komma på just nu..
<3

Kommentarer
Postat av: Tilde

10 dagar till friheten! :) Kan inte fatta att terminen börjar gå mot sitt slut... Kramar<33

2008-12-07 @ 23:10:15
URL: http://tildees.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0