Skriva upp&ner

Hej! Har förskökt plugga i princip hela eftermiddagen. Slutar alltid med att man fastnar framför msn... När jag äntligen slutat med msn börjar jag öva på att skriva upp&ner. Jag är bäst på att komma på saker att göra istället för att plugga, äta mandariner och sådär, haha!

Nu ska jag verkligen anstränga mig med franskan. Jag orkar egentligen inte men jag måste. Kemin är typ klar. Lite till ska väl fixas men den är bättre nu än den var för en timme sen (a).

Nu ska jag inte fördriva min tid med att blogga.
Vi hörs <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0