SO-prov

Hejsan! Imorse hade jag ju bestämt att jag skulle kolla på julkalendern. Självklart vaknar man klockan åtta... Men som tur var hade mamma spelat in den ;D Man måste ju se första avsnittet liksom..

Den långa måndagen avslutades med ett SO-prov som jag tror gick sådär / helt okej. Började asgarva när Klara bah;

Klara- Asså ööööh hela mitt liv står på spel här juu...
Jag- Neej, det är ju bara ett prov..
Hanna- Sophie, utbildningen är faktiskt viktig (a)
Klara- Jaa, meeen. Jag är som en katt, 9 liv vettu ;)
Jag- Åh, du är så kattig klara.
Klara- I know

Kanske inte så kul egentligen.. Men när man sitter och skriver prov är det faktiskt rätt underhållande ;)

Anyway, idag hade jag feber & ont i halsen idag och imorrn på musiken ska vi sjunga den blomstertid nu kommer. Undra hur det kommer gå.. Jag kan ju se det från den ljusa sidan - jag har nåt att skylla på om det låter falskt, haha!

Nu ska jag knarka halstabletter, sen plugga franska tydligen hade vi 13 läxor denhär veckan :S och sen ska jag mysa ner i soffan med en stor kopp varm choklad,

Vi hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0