Stan

Hej! Idag slutade vi väldigt tidigt så jag drog in till stan tillsammans med Therese, Sandra, Klara & Johanna. Det var meningen att vi skulle handla julklappar men det blev inte riktigt så. Vi fastnade på Coffeehouse by George och sen skulle Sandra till tandläkarn vid Odenplan. Nu har jag väl lite smått panik kanske. Vi ska ju ha släkten här på söndag och fira jul eftersom vi åker snart så imorrn måste jag verkligen handla julklappar. Jag har ett litet problem, jag behöver solbrillor, bikini & flipflops men det finns ju inte i affärerna nu! Jag ska iaf låna Johannas rosa keps, hihi!

Imorrn iaf så ska jag och pappa åka och handlar lite julklappar tror jag. Han tänkte släppa av mig nånstans så får jag springa runt som en galning och köpa massa grejer. Det slutar nog med att han hänger med undertiden jag bestämmer vad han ska köpa...

Nu har jag precis kollat på Idol. Det är ju supersvårt att veta vem som ska vinna, men jag hoppas på Kevin. Han har ju ändå vart bäst hela tiden. Men vi får väl se vem som vinner...

Vi hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0