Sverige

Hejsan! Nu är jag i Sverige igen efter att ha firat jul i Spanien, riktigt skönt! Vi solade, badade, shoppade, gick på konserter, var uppe i bergen m.m. Åhh, jag vill tillbaka. Det var i alla fall superskönt och nu är man tillbaks i Sverige där man håller på att frysa ihjäl.

Jag skulle ta mig till Sandra idag och det var ju ... kallt... kan man säga. Men vi hade i alla fall väldigt skoj och dagen spenderades mestadels framför ett Wii-spel. Vi ägde på tennis! Kul att träffa henne igen, hade saknat henne mycket!

Imorgon ska jag åka med pappa och handla en plattskärm och förhoppningsvis ett tangentbord också. Jag har ju min lilla Eee PC men det är ju lite jobbigt att titta & skriva på den hela tiden eftersom den är så liten. Sen ska vi kolla på en säng till mig också.

Nu skulle jag behöva städa mitt akvarium men det vet jag faktiskt inte om jag orkar. Det känns lite jobbigt faktiskt...
Men lite kul att jag har kommit igång att blogga igen, det var ett tag sen sist.
God jul i efterskott på er! <3


en liten bild från Spanien tagen med webbkameran på datorn, hihi.

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0