Träning

Hejsan! Idag efter skolan blev det träning on tha rullband på friskis. Jag blev yr efter ett tag och var tvungen o ta en paus. Jag kom på att jag råkade kolla ner lite för mycket på själva bandet så det kändes som allt snurrade, så det kan bli! ;)

Nu har pappa haft en timmes fysiklektion med mig. Jag är trög på fysik asså. Jag tycker det är såå långtråkigt och ointressant. Men men, det måste göras, och jag tror det är det sista innan betygen sätts (?). Imorrn vet jag inte om vi har nån SO på morgonen. Hoppas inte det för i sånt fall har vi superlång sovmorgon.

Nu ska jag nog borsta tänderna och sova. Imorrn är det tretimmars dans. Och på torsdag 1.5 timme. Ojshit, vet ni vad jag kom på? Vi ska typ fira jul med släkten på söndag eftersom vi ska åka bort och då ska alla julklapparna vara klara! Jag får åka dagen innan med pappa. Så blir det alltid. Han går in i en affär med värsta smyckena till mamma, o bah SOPHIE VÄLJ.. så väljer jag nåt o mamma bah OOH denhär va ju jäääättefin hur visste du att jag ville ha den? ;)

Godnatt! :) <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0