Är man uttråkad så är man..

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Svarta hotpants/shorts, rosa linne.
Musik just nu: Det som spelas på radion.
Sommarplaner: Landet, Falkenberg, kompisar :)
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du nåt instrument: Nej, men har spelat.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart.
Vem är viktigast för dig: Människor i min närhet.
Bio eller promenad: Promenix
Är du kittlig: Haha, ja xD
Snarkar du: Nej, det gör jag inte.
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Myror
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar (a)
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Stökigt eller välstädat? Stökigt tills det ser sjukt stökigt ut, då fixar jag så det blir välstädat igen.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Gillar du att sjunga? Njaa..
Anser du att du är stark? Haha, vilken fråga!
Vad gör du om du får hicka? Typ sväljer 3 ggr utan att andas..
Vad längtar du mest efter just nu? Hannah <3

Kommentarer
Postat av: hannah

tack jag är hemma nu :)<3 har saknat dig jätte mycket :)

2008-07-05 @ 15:04:52
URL: http://hannahborne.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0