Filmkväll ;)

Hej! Kom precis hem från en filmkväll hos Mimmi med Amanda, Katarina, Hanna L, Mimmi & jag dårå ;). Först skulle vi se skräck, som jag inte vågade (a), men när alla utom Hanna stod utanför min dörr o bah "kmr du?" vad säger man då liksom? Men i alla fall, filmen vi skulle se hette Barnhemmet och hade premiär för några dagar sen. Efter två nerladdningar, varav den ena funkade fick vi bara fram den på spanska, utan engelsk text. Den blev inge läskig alls... Men vi orkade inte kolla klart, men under nedladdningarna satt vi iaf och glodde på Bert, en gammal klassiker! ;)

Kvällen blev mysig utan film, mycket snack och chips o sådär. Men nu borde jag gå och sova, ska träffa Sandra imorgon så jag får inte sova hela dan! Längtar efter henne <3 Godnatt på er! :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0