Hemma från landet ;)

Har vart på landet ett tag nu, solat, badat, umgåtts med familjen, paddlat kanot, vart på auktion, shoppat,  joggat, cyklat, spelat badminton, ja, ni vet såntdär man gör på landet ;p. Nu är jag i alla fall tillbaka i Stockholm, och ingenting slår Stockholm, jag skulle nog inte kunna bo någon annanstans.

Jag har inte uppdaterat bloggen när jag var på landet. Jag hade inget fungerande internet. Men nu har jag (pappa), fixat  Telia surfzoner eller nåt sånt så jag kommer nog kunna uppdatera när jag inte är hemma. Funderar på att kanske ta en bloggpaus, anledningen går jag inte in på nu.

Mycket bilder togs på landet, de flesta inladdade på pappas laptop, så jag laddar nog upp några senare.

Ha det så bra sålänge så hörs vi kanske snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej. :) Tack för tipset, ska vara försiktig...

2008-07-29 @ 23:34:30
URL: http://www.dennism.se

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0