Jag står inför ett val

Brevet från Kühlers har kommit. Det står att man ska välja vilken dansstil man vill dansa en lektion i veckan, resterande två är det Jazz och balett som gäller. Självklart tycker jag det är ett svårt val, men tror ändå att jag tänker köra på stepp, får hoppas att någon annan också gör det. Valen är:

Stepp -
Något jag aldrig dansat förut som verkar skitkul. Har också hört från en kompis att det är kul så är nästan helt säker på att det blir de jag väljer.

Akrobatik -
visserligen har jag gått på gymnastik i 5 år, men känner att den tiden är över och känner mer för att testa någonting nytt.

Street 1 / Street 2 - Streeten var skitkul, men känner att jag inte vet riktigt om jag vill spinna vidare på den stilen, beror ganska stort på vilken lärare man får också, och har inte haft honom som står i brevet.

Tåspets - Balett är verkligen ingenting för mig, jag rent utsagt hatar det. Men för att få gå 3åriga linjen blir man tvingad så vad ska jag göra liksom? Därför uteblev valet tåspets extremt fort..

Jazzmodern - Modern dans är ingen favorit. Visserligen bättre än balett men det tycker jag nästan att allt är. Men tycker det är flummigt och ingenting jag vill uppträda med. Men som sagt, det beror också på vilken lärare man får. Och tror att vi kommer få samma vi en gång hade, och jag gillade inte den moderna särskilt mycket då, så jag tänker inte välja det.

Ja, det var då de valen man kan välja emellan. Personligen står stepp högst på min lista. Först till kvarn är det som gäller, så jag är nästan säker på mitt val. Som andrahandsval har jag inte riktigt bestämt mig, men lutar åt akrobatik eller någon av streeten.

PUSS

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0