Jordgubbar & glass

Hej!
Har precis varit hos farmor och ätit jordgubbar, glass och kakor, riktigt somrigt och gott :).
Har också tankat moppen, när vi stod där på macken började tanken läcka, fick gå in och fråga personalen vad jag skulle göra. Men hon var helt blåst och det enda hon visste var att jag inte fick parkera moppen där. Tack för hjälpen...
Men med lite sms med pappa kunde jag fixa det så får hoppas att den inte läcker mer i garaget nu. Nu ska jag hjälpa lillsyrran att möblera om i hennes rum, det ska bli spegelvänt :).

Hörs nog senare, puss!

Kommentarer
Postat av: carro

haha aa verkligen, men det är ju så himla bra :)

har du nå andra favvofilmer? :)

2008-07-03 @ 16:13:14
URL: http://carrof.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0