Lika som bär?

Var ute och tog en sväng med moppen när jag mötte Hannah. Stannade och snackade lite, sen gick jag hem och åt lunch och sen träffades vi på eftermiddagen. Kul att träffa henne, det var länge sen (känns det som iaf). Men det blev iaf en del gitarrspel, vääldigt mycket snack och en långpromenad med hunden. Vi hann också med ett litet träningspass sådär vid middagstid.

Nu har jag duschat, (och övat lite mer på gitarren), haha xD. Såg också precis på "allsång på skansen". När Thomas Järdinger (?) kom i bild sa både pappa och jag "där är ju Magnus Hedman", men mamma insisterade på att det var Thomas Järdinger. Var tvungen att hämta datorn och kolla, hon hade rätt, men visst är de lika?

 

Kommentarer
Postat av: Olivia S

Arå, dem är lika dem!

2008-07-09 @ 00:01:52
URL: http://heterolivia.blogg.se/
Postat av: louise

oj, de ser ut som samma person haha? :P

2008-07-09 @ 13:08:22
URL: http://lojsss.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0