Nybakt bröd, vindruvor & vattenmelon

...ja, det är väl ungefär vad jag och min familj ska käka ikväll. Vattenmelonen är ingenting för mig, men de andra grejorna är jättegoda :). Jag har faktiskt vart lite duktig och bakat bröd, men vi hade ingen jäst och inget gott mjöl så jag och lillsyrran tog en tur på moppen ner och handlade det.

Innan jag satte igång med baket var jag på Friskis och tränade me storesyrran :). Passet var faktiskt ganska jobbigt, men bra. Nu har Friskis stängt i en vecka, och jag är en riktig sucker på att träna ;p men jag ska springa spåret och sådär tror jag. Annars får jag för mycket spring i benen och blir värsta negativ.. Eller hur är ni? ;)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0