Planer & Planer

Brukar ju oftast skriva vad jag har för planer inför morgondagen. Men nu har jag faktiskt inga..

Imorrn åker Johanna iaf till Spanien, kattvakt till Ludde fick vi vara. Gud, vad jag är avundsjuk! Först när man sitter en regnig dag med storesyrran vid köksbordet och får ett sms av en kompis "nu ska vi snart åka banana boat, allt är toppen", jaha tänker man då, och här sitter man i Sverige. Och nu när Johanna ska till Spanien.

Näe, jag får hoppas att vi planerar in nån liten resa när det är mörkt och tråkigt, så man kan åka iväg och få lite färg när ingen annan får det (även fast jag aldrig får färg, haha!)

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

haft en bra dag?(A)

2008-07-05 @ 22:39:04
URL: http://dld.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0