Staketmålning

Hej! Idag gick jag upp hyfsat tidigt, kollade lite på tv och fixade i ordning mig, sen började jag måla staketet :p. Efter lite målning åt jag Tacos till lunch, sen fortsatte jag måla. Nu har jag duschat, så ska snart gå och föna och platta håret. Btw, jag ska till Hannah ikväll också, så det blir säkert kul. Men håret måste fixas, jag gillar inte mina lockar :*).

Just nu sitter jag och kollar på Grevholm, världens bästa julkalender någonsin! ;D Vad gör det att de har extremt fula kläder och är allmänt nördiga? Haha, jag kommer aldrig sluta gilla Greveholm xD


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du vet vad jag tycker om dina lockar :)(A)

2008-07-18 @ 16:24:06
Postat av: Maria

Håller med dig om det där med Greveholm :D

2008-07-18 @ 16:42:46
URL: http://miria.blogg.se/
Postat av: Sophie

Svar till Olivia: Aww :) Jag får ha lockigt när jag träffar dig så du bilr glad (a) haha :)<33

2008-07-18 @ 17:30:11
URL: http://thisissophie.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0