Träning igen ;D

Jag blir glad av att träna, och träna är något jag behöver för att få ny energi. Det är nästan som att alla tankar blir bättre genom träning, konstigt det där. I vanliga fall dansar jag flera gånger i veckan och går på Friskis när jag har tid över.

Friskis & Svettis låter kanske för många töntigt, men jag tycker det är riktigt bra träning. Kondition, styrka och koordination till musik, kan det bli bättre? Under sommaren har jag inte varit där så mycket eftersom jag har varit iväg, jag har istället kompenserat det med att jogga. På landet är det super att jogga. Innan jag åkte dit laddade jag mp3n med nya fräscha låtar som var super att springa till. När man springer längs vattnet ute på en typ stekhet åker är det rätt skönt att lyssna på musiken. Att sen bara fortsätta ner i vattnet när man kommer hem är ännu skönare. Ikväll är det dags för Friskis igen, det enda medelpasset denhär veckan, inga intensivpass på länge -_-.. Men jag är inte deppig för det, för ikväll jag ska dit med storesyrran och ge järnet! :D

Kommentarer
Postat av: linda

åh vad kul! grattis till henne. det är många som fyller år idag! :)

2008-07-30 @ 14:32:44
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lycka till med träningen!=)

2008-07-30 @ 14:51:07
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0