Träning & TV

Hej!
Efter träningen åkte jag på moppen raka vägen hem och lagade korv och makaroner, en personlig favorit, haha..
Sen slog jag mig ner vid tvn och kollade på pussycat dolls, i know, det är väärsta skitprogrammet. Men man kan ju inte låta bli att garva när man ser hur patetiska vissa människor är. Usch, jag skulle verkligen aldrig söka till något såntdär...

Måste bara säga en sak, personer som kommer till träningspass utan att ha någon form av koordination, taktkänsla eller kondition tycker jag är väldigt modiga. Tänk dig själv att komma ensam till något helt nytt och bara försöka härma en ledare. Nej, jag tycker de är himlans modiga. Har faktiskt sett en överviktig tjej som från att nästan inte kunna hänga med alls ha blivit riktigt duktig. Och ha hittat det pass som passar just henne, så det är aldrig försent att prova!

Planerna inför imorrn är:

Allra först kolla på Blue Water High på sommarlovsmorgon. Har typ blivit helt besatt och kan nästan inte missa ett avsnitt. Fast det är ändå bra, för då kommer man upp i tid på morgonen, 09.45 i ettan om någon vill se.

Sen snabbis på förmiddagen hos farmor, äta glass och jordgubbar och göra henne lite glad (:

Städa upp lite i mitt rum som mer och mer börjar se ut som en soptipp, näe men det ligger kläder, kamera, handduk, kassar med gamla tidningar, nyköpta grejer.. jaa allting är liksom i mitt rum just nu. Fast det var så fint för bara några dagar sen, men det fixar jag nog snabbt till imorrn :).

Sen har jag inte kommit på nåt mer inför imorgon. Men antar att det blir en del bloggande också.

Vi hörs! :)


Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0