Trosa

Idag åkte hela familjen utom Louise som jobbar till Trosa. Kändes som att det typ tog en evighet att åka dit men när vi väl var där var det mysigt. Vi åt, fikade, kollade i bodar och tittade på båtar. Jag förundrades över hur mysigt det var där, alla hade liksom sina egna små krypin och vissa hade stora tält och husvagnar, vi såg tom några med två microvågsugnar i sitt tält, snacka om desperata! Men jag skulle aldrig klara av att bo i en mindre stad, sure folk säger att det är mysigt. Men jag har svårt att hitta den där mysiga känslan för ett längre tag, nej, jag är en storstadstjej och kommer alltid att vara. Jag måste nog bo i stan när jag blir stor ;D. Men här är i alla fall lite bilder från dagen:


En av bodarna..


En liten damm..


En båt :)


Glass!

Nu på eftermiddagen har jag ägnat min tid åt att måla staketet, alltid bra att driva in lite pengar ;). Lite kul att det går förbi folk precis utanför också, haha! Då är det inte helt dött i alla fall, nej men det kom faktiskt en tant och en gubbe som tyckte jag var duktig (a).

Nu ska jag gå upp och sno en bit av lillsyrrans rulltårta som hon precis har bakat, funderar på att göra en kladdkaka också, det är ju så himlans gott!

Ha det så bra därhemma så hörs vi säkert imorrn ;)

Kommentarer
Postat av: melinda

vilken mysig dag :D hehe ja, storstadslivet är speciellt

2008-07-16 @ 20:52:11
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

så nu är du med på listan :D

du får godkänna bilden, vill du inte ha nån bild så plockar jag självklart bort den!

hade bra!

2008-07-16 @ 21:01:05
URL: http://melindalin.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0